başıniz sağolsun hicbir seyin tadi eskisi gibi degil ve olmayacak alesef
aslinda belki oturup çocuklar fibi aglayip içimi dokseydim o zaman böyle olmazdi ben her seyle ilgilenmek zorunda kaldim millet acisini yasarken ben de yapilmasi gerekenleri yaptim bence haksizlik yapmiyorum sadece onlar acilari paylasa bildiler ben yapamadim
Böyle şeylerde bence ağlamak lazım hatta hüngür hüngür ağlamak
Babaannemın tansonu 25 e çıkmıştı hastahaneye kaldırmıştık apar topar nasıl sıkmıştım kendımı ağlamamak ıçın keşke ağlasaymışım boşaltsaymışım ıçımı
Hep gözlerımden yaşlar gelıyo aklıma gelınce