hayat bizi öyle bir mücadele içine sokuyor ki pek çok şeyi kaçırıyoruz. emin olun yurt dışına çıkmasanızda onların yanında olsanız da bu mücadeleye mecbur dahil olacaktınız. ben 26 yaşındayım ve 24 yaşımda annemi kaybettim sizi çok iyi anlıyorum hayatın ne kadar boş olduğunu 2 yıldır çok iyi anladım.
başıniz sağolsun hicbir seyin tadi eskisi gibi degil ve olmayacak alesef
Hayattakı en değersız şey para en değerlı şey de ınanmadır
Hayat boş değıldır amacını anlamak gerekır
Hocam başınız sağolsun Allah sabır versın
Ya hıçbır sevdığınız yanınızda olmasaydı
Sız böyle yaparak dığer sevdıklerınıze haksızlık yapıyorsunuz
Lütfen bunu bı düşünün
aslinda belki oturup çocuklar fibi aglayip içimi dokseydim o zaman böyle olmazdi ben her seyle ilgilenmek zorunda kaldim millet acisini yasarken ben de yapilmasi gerekenleri yaptim bence haksizlik yapmiyorum sadece onlar acilari paylasa bildiler ben yapamadim