• 26-09-2018, 13:24:13
    #10
    Kei adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam instagramda 10k izlenim geliyorsa 1k beğeni geliyor

    10 kişiye yazdıysa 1 cevap gelmedi doğal : ))

    Biz diyormuyuz 10k izlendik 10k beğeni gelsin : ))
    Valla bu konuda herkes kendine göre haklı
  • 26-09-2018, 13:30:31
    #11
    Konuya "PM ile iletiniz" dedikten sonra iletmenize rağmen cevap verme nezaketinde bulunmuyorsa; forumun ayısı/sığırı diye ifşalayın gitsin. "Her teklifi beğenmediğime cevap mı vereceğim" diyeceksen, konuya "PM ile iletiniz" ibaresini yazmayacaksın. Bu kadar basit aslında.
  • 26-09-2018, 13:46:41
    #12
    Yolda bir dükkana girdiğinizde satıcıya vitrindeki eşyanın fiyatını sormanızın ardından teşekkür edip, hayırlı işler, kolay gelsin..vs diyip çıkmakla, hiç bişey demeden arkasını dönüp çıkmak arasındaki farka benziyor
  • 26-09-2018, 13:49:14
    #13
    YJMalmsteen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yolda bir dükkana girdiğinizde satıcıya vitrindeki eşyanın fiyatını sormanızın ardından teşekkür edip, hayırlı işler, kolay gelsin..vs diyip çıkmakla, hiç bişey demeden arkasını dönüp çıkmak arasındaki farka benziyor
    Düşüncelerime Tercüman olmuşsun
  • 26-09-2018, 13:54:21
    #14
    Genel olarak herkese olumlu veya olumsuz dönüş yaparım lakin adamdan pm istiyorum söylediği şeyden çok boş bir şey veya skype tel. numarası falan verince dönüş sağlamıyorum ben.
  • 26-09-2018, 14:00:24
    #15
    Dönüş yapmaması zaten olumsuz olduğu anlamına geliyor. x iş için 50 kişiden pm geliyor, 50 sine de olumsuz diye dönüş mü yapılması gerekiyor ? Olumlu olana dönüş yapılır olur biter. Zaten herkesin işi başından aşkın tek tek birde cevap mı yazılacak. Bu konularda alınganlığa gerke yok ama forumun bir kısmı bu konuda alıngan
  • 26-09-2018, 14:03:05
    #16
    KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dönüş yapmaması zaten olumsuz olduğu anlamına geliyor. x iş için 50 kişiden pm geliyor, 50 sine de olumsuz diye dönüş mü yapılması gerekiyor ? Olumlu olana dönüş yapılır olur biter. Zaten herkesin işi başından aşkın tek tek birde cevap mı yazılacak. Bu konularda alınganlığa gerke yok ama forumun bir kısmı bu konuda alıngan
    Üsteki Mesajlarda yazdığım gibi. '' Açtığı Konunun Altına @.... Kişisi ile Anlaşılmıştır '' Şeklinde bir cevap yazılabilir.
  • 26-09-2018, 14:04:57
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Aytechx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence bu konu görecelidir. İnsan bir beklenti içinde oluyor. Hiç olmassa açtığı konunun altına @... ile anlaşılmıştır diye de yazılabilir. Tabi bunlar benim görüşüm.
    Ben de yaşıyorum belki ben de aynısını yapmışımdır, fakat bu kadar takılmıyorum. Size dönüş yapılmadığı sürece cevap olumsuzmuş diye düşünerek hareket etseniz bu kadar dert etmeye gerek kalmaz, en azından ben böyle yapıyorum.
    Ayrıca yukarıda arkadaşın da belirttiği gibi, her gün 50-60 pm hatta daha fazla pm alan kullanıcılar var. şimdi onlar olumsuzlara da cevap vermek zorunda kalırsa, 1-2 günde bir pm kutusunu sıfırlamak onun için de zaman harcaması gerekir.
  • 26-09-2018, 14:07:03
    #18
    Noventa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de yaşıyorum belki ben de aynısını yapmışımdır, fakat bu kadar takılmıyorum. Size dönüş yapılmadığı sürece cevap olumsuzmuş diye düşünerek hareket etseniz bu kadar dert etmeye gerek kalmaz, en azından ben böyle yapıyorum.
    Ayrıca yukarıda arkadaşın da belirttiği gibi, her gün 50-60 pm hatta daha fazla pm alan kullanıcılar var. şimdi onlar olumsuzlara da cevap vermek zorunda kalırsa, 1-2 günde bir pm kutusunu sıfırlamak onun için de zaman harcaması gerekir.
    İlk başta takılıyordum ama sonra yavaş yavaş alıştım Sadece içimden geldi yazdım buraya aynı düşüncede insanlar var mı diye merak ettim.