• 26-09-2018, 15:16:43
    #19
    Ben de sizinle aynı görüşteyim. Cevap yazmak bu kadar zor olmamalı. Biraz da ticaret ahlakı ile alakalı. Mesaj gönderdiğiniz kişi olumlu veya olumsuz cevap vermiyorsa zaten onunla çalışmamanız en hayırlısı bence...
  • 26-09-2018, 15:42:14
    #20
    Bu sorundan bunalmıştım fakat sağolsunlar yazılarımı beğenen ve hakkını veren arkadaşlarla düzenli olarak çalışmaya başladım. Düzenli olan işlerim haricinde nadir olarak tek seferli işler alıyorum. Eskiden bir içerik üreticisi olarak bu konu yüzünden kafamı duvarlara vurasım geliyordu Makale yazarlar bence R10'un en çok kafa patlatıp en az ücretini alan kişileridir. Piyasamız bu şekilde, yapacak birşey de yok açıkcası.

    Filler tepişir, karıncalar ezilir.
  • 26-09-2018, 16:25:42
    #21
    Şahsen ben makale konusu açtığımda, bana mesaj atanlardan çoğuna dönüş sağlamıyorum. Neden mi?

    Ben oraya yazmışım, imlâ kurallarına dikkat eden ve referansı olan kişiler yazsın diye. Ama arkadaş bana şöyle mesaj atıyor. "Selam hocam makale konusu neydi hemen yazalım tanesi 100 kelime 1,5 TL?"

    Ben böyle adama neden cevap yazayım?
  • 26-09-2018, 17:10:28
    #22
    bilcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şahsen ben makale konusu açtığımda, bana mesaj atanlardan çoğuna dönüş sağlamıyorum. Neden mi?

    Ben oraya yazmışım, imlâ kurallarına dikkat eden ve referansı olan kişiler yazsın diye. Ama arkadaş bana şöyle mesaj atıyor. "Selam hocam makale konusu neydi hemen yazalım tanesi 100 kelime 1,5 TL?"

    Ben böyle adama neden cevap yazayım?
    Sonu çıkmaz bir konu açtım galiba. Herkes kendine göre haklı ))
  • 26-09-2018, 17:11:29
    #23
    Aytechx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Makale siparişi veriyorlar. Özelden mesaj atıyorum hemen ardından konuya da pm ilettim şeklinde yorum yazıyorum ama gel gelelim 1 kelimelik cevap bile vermiyorlar. Tek bir kişide değil 1 gün içerisinde en az 7-8 defa bu şekilde geri dönüş sağlamıyorlar ) Sizce de geri dönmesi bu kadar zor mu ? Başka biriyle anlaştım demesi bile yeterliyken

    Kısacası bir dayı vardı youtube de gençlik nereye gidiyor diye soruyorlardı. Dayının cevabı ise : Cehennemin dibine... Yavaştan hak veriyorum galiba...
    ben de cevap yazmıyorum. her geleni okuyorum, profilini inceliyorum, iş yaptığı kişileri inceliyorum, uygun gelirse bana çalışalım diye cevap atıyorum .
  • 26-09-2018, 17:13:09
    #24
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben de cevap yazmıyorum. her geleni okuyorum, profilini inceliyorum, iş yaptığı kişileri inceliyorum, uygun gelirse bana çalışalım diye cevap atıyorum .
    Açtığın konunun altına @... kişi ile anlaşılmıştır. Şeklinde bir yorum bırakılmalı bence benim tartıştığım nokta burası. Karşı tarafında düşünmelisiniz. Beklenti için oluyor insan cevap vericekmi başka bir işe mi bakayım vs...
  • 26-09-2018, 17:35:04
    #25
    bazen en büyük cevap cevap vermemektir hocam
  • 27-09-2018, 10:41:30
    #26
    üşengeçlik
  • 27-09-2018, 11:35:59
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Daniel1336 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yazamadıkları için yazar arıyorlar sonuçta olayı bu kadar kişiselleştirmemek lazım niye yazmadı diyerek
    Ne kadar mükemmel bir cevap