Bu sorundan bunalmıştım fakat sağolsunlar yazılarımı beğenen ve hakkını veren arkadaşlarla düzenli olarak çalışmaya başladım. Düzenli olan işlerim haricinde nadir olarak tek seferli işler alıyorum. Eskiden bir içerik üreticisi olarak bu konu yüzünden kafamı duvarlara vurasım geliyordu

Makale yazarlar bence R10'un en çok kafa patlatıp en az ücretini alan kişileridir. Piyasamız bu şekilde, yapacak birşey de yok açıkcası.
Filler tepişir, karıncalar ezilir.