Ben de sizinle aynı görüşteyim. Cevap yazmak bu kadar zor olmamalı. Biraz da ticaret ahlakı ile alakalı. Mesaj gönderdiğiniz kişi olumlu veya olumsuz cevap vermiyorsa zaten onunla çalışmamanız en hayırlısı bence...