Şahsen ben makale konusu açtığımda, bana mesaj atanlardan çoğuna dönüş sağlamıyorum. Neden mi?
Ben oraya yazmışım, imlâ kurallarına dikkat eden ve referansı olan kişiler yazsın diye. Ama arkadaş bana şöyle mesaj atıyor. "Selam hocam makale konusu neydi hemen yazalım tanesi 100 kelime 1,5 TL?"
Ben böyle adama neden cevap yazayım?