• 27-09-2018, 12:20:00
    #28
    Aytechx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Makale siparişi veriyorlar. Özelden mesaj atıyorum hemen ardından konuya da pm ilettim şeklinde yorum yazıyorum ama gel gelelim 1 kelimelik cevap bile vermiyorlar. Tek bir kişide değil 1 gün içerisinde en az 7-8 defa bu şekilde geri dönüş sağlamıyorlar ) Sizce de geri dönmesi bu kadar zor mu ? Başka biriyle anlaştım demesi bile yeterliyken

    Kısacası bir dayı vardı youtube de gençlik nereye gidiyor diye soruyorlardı. Dayının cevabı ise : Cehennemin dibine... Yavaştan hak veriyorum galiba...
    Gençliğin bozulduğu falan yok teknoloji ve zamanın verdiği rahatlıkan olan şeyler bunlar fazla sıkma canını senin gibi bir çok kişiden teklif alıyorlar herkese geri dönüş yapmak zorunda değiller ve bunun gençliklede alakası yok, inşallah hak verdiğin dayı gibi olmazsın çokta sağlıklı sevecen birine benzemiyor ve hak verilcek gibi bir varlığa benzemiyor bildiğin huysuz sevgisiz saygısız birşeye benziyor.
  • 27-09-2018, 12:43:17
    #29
    MaxeS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gençliğin bozulduğu falan yok teknoloji ve zamanın verdiği rahatlıkan olan şeyler bunlar fazla sıkma canını senin gibi bir çok kişiden teklif alıyorlar herkese geri dönüş yapmak zorunda değiller ve bunun gençliklede alakası yok, inşallah hak verdiğin dayı gibi olmazsın çokta sağlıklı sevecen birine benzemiyor ve hak verilcek gibi bir varlığa benzemiyor bildiğin huysuz sevgisiz saygısız birşeye benziyor.
    Evet ! Herkese cevap vermek zorunda değiller ama açtığı konunun altına da bu kişi ile anlaşılmıştır yazılmıyor. Benim anlatmak istediğim nokta burası. Bu arada dayı ile ilgili cümlem yazıyı komediye vurma amaçlı yazmıştım