MaxeS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gençliğin bozulduğu falan yok teknoloji ve zamanın verdiği rahatlıkan olan şeyler bunlar fazla sıkma canını senin gibi bir çok kişiden teklif alıyorlar herkese geri dönüş yapmak zorunda değiller ve bunun gençliklede alakası yok, inşallah hak verdiğin dayı gibi olmazsın çokta sağlıklı sevecen birine benzemiyor ve hak verilcek gibi bir varlığa benzemiyor bildiğin huysuz sevgisiz saygısız birşeye benziyor.
Evet ! Herkese cevap vermek zorunda değiller ama açtığı konunun altına da bu kişi ile anlaşılmıştır yazılmıyor. Benim anlatmak istediğim nokta burası. Bu arada dayı ile ilgili cümlem yazıyı komediye vurma amaçlı yazmıştım