Makale siparişi veriyorlar. Özelden mesaj atıyorum hemen ardından konuya da pm ilettim şeklinde yorum yazıyorum ama gel gelelim 1 kelimelik cevap bile vermiyorlar. Tek bir kişide değil 1 gün içerisinde en az 7-8 defa bu şekilde geri dönüş sağlamıyorlar

) Sizce de geri dönmesi bu kadar zor mu ? Başka biriyle anlaştım demesi bile yeterliyken
Kısacası bir dayı vardı youtube de gençlik nereye gidiyor diye soruyorlardı. Dayının cevabı ise : Cehennemin dibine... Yavaştan hak veriyorum galiba...
Gençliğin bozulduğu falan yok teknoloji ve zamanın verdiği rahatlıkan olan şeyler bunlar fazla sıkma canını senin gibi bir çok kişiden teklif alıyorlar herkese geri dönüş yapmak zorunda değiller ve bunun gençliklede alakası yok, inşallah hak verdiğin dayı gibi olmazsın çokta sağlıklı sevecen birine benzemiyor ve hak verilcek gibi bir varlığa benzemiyor bildiğin huysuz sevgisiz saygısız birşeye benziyor.