ben de cevap yazmıyorum. her geleni okuyorum, profilini inceliyorum, iş yaptığı kişileri inceliyorum, uygun gelirse bana çalışalım diye cevap atıyorum .
Açtığın konunun altına @... kişi ile anlaşılmıştır. Şeklinde bir yorum bırakılmalı bence benim tartıştığım nokta burası. Karşı tarafında düşünmelisiniz. Beklenti için oluyor insan cevap vericekmi başka bir işe mi bakayım vs...