Dönüş yapmaması zaten olumsuz olduğu anlamına geliyor. x iş için 50 kişiden pm geliyor, 50 sine de olumsuz diye dönüş mü yapılması gerekiyor ? Olumlu olana dönüş yapılır olur biter. Zaten herkesin işi başından aşkın tek tek birde cevap mı yazılacak. Bu konularda alınganlığa gerke yok ama forumun bir kısmı bu konuda alıngan