Aytechx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence bu konu görecelidir. İnsan bir beklenti içinde oluyor. Hiç olmassa açtığı konunun altına @... ile anlaşılmıştır diye de yazılabilir. Tabi bunlar benim görüşüm.
Ben de yaşıyorum belki ben de aynısını yapmışımdır, fakat bu kadar takılmıyorum. Size dönüş yapılmadığı sürece cevap olumsuzmuş diye düşünerek hareket etseniz bu kadar dert etmeye gerek kalmaz, en azından ben böyle yapıyorum.
Ayrıca yukarıda arkadaşın da belirttiği gibi, her gün 50-60 pm hatta daha fazla pm alan kullanıcılar var. şimdi onlar olumsuzlara da cevap vermek zorunda kalırsa, 1-2 günde bir pm kutusunu sıfırlamak onun için de zaman harcaması gerekir.