Noventa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de yaşıyorum belki ben de aynısını yapmışımdır, fakat bu kadar takılmıyorum. Size dönüş yapılmadığı sürece cevap olumsuzmuş diye düşünerek hareket etseniz bu kadar dert etmeye gerek kalmaz, en azından ben böyle yapıyorum.
Ayrıca yukarıda arkadaşın da belirttiği gibi, her gün 50-60 pm hatta daha fazla pm alan kullanıcılar var. şimdi onlar olumsuzlara da cevap vermek zorunda kalırsa, 1-2 günde bir pm kutusunu sıfırlamak onun için de zaman harcaması gerekir.
İlk başta takılıyordum ama sonra yavaş yavaş alıştım Sadece içimden geldi yazdım buraya aynı düşüncede insanlar var mı diye merak ettim.