Dönüş yapmaması zaten olumsuz olduğu anlamına geliyor. x iş için 50 kişiden pm geliyor, 50 sine de olumsuz diye dönüş mü yapılması gerekiyor ? Olumlu olana dönüş yapılır olur biter. Zaten herkesin işi başından aşkın tek tek birde cevap mı yazılacak. Bu konularda alınganlığa gerke yok ama forumun bir kısmı bu konuda alıngan
Üsteki Mesajlarda yazdığım gibi.
'' Açtığı Konunun Altına @.... Kişisi ile Anlaşılmıştır '' Şeklinde bir cevap yazılabilir.