Yolda bir dükkana girdiğinizde satıcıya vitrindeki eşyanın fiyatını sormanızın ardından teşekkür edip, hayırlı işler, kolay gelsin..vs diyip çıkmakla, hiç bişey demeden arkasını dönüp çıkmak arasındaki farka benziyor