Konuya "PM ile iletiniz" dedikten sonra iletmenize rağmen cevap verme nezaketinde bulunmuyorsa; forumun ayısı/sığırı diye ifşalayın gitsin. "Her teklifi beğenmediğime cevap mı vereceğim" diyeceksen, konuya "PM ile iletiniz" ibaresini yazmayacaksın. Bu kadar basit aslında.