• 07-03-2018, 21:37:51
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Az yiyeceksiniz arkadaşlar. "zaten az yiyorum" diyorsan, biraz daha az yiyeceksin o zaman. Zamanla miden buna alışacak ve küçülecek. Küçüldükçe az yiyeceksin. En doğal zayıflama bu.
  • 07-03-2018, 21:37:52
    #11
    WebxGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sürekli masa başında oturmaktan tasarım ve kod yazmaktan yorulduğumuz yetmiyor gibi kiloda alıyoruz.

    116 Kiloya çıktım bir ara şimdi tekrardan toparladım. Ekmek, şeker ve yağlı yiyecekler yok. tamamen unutun ve hafifte olsa spor yapın.

    Şu an 92 kiloyum ve 4 ay içinde verdim kiloları. Tek yaptığım ekmei şekeri ve yağlı yiyecekleri kesmek bir de hafif spor yapmak. Unutmadan, ben sigarayı bıraktım diye kilo aldım desteği nargile ile veriyorum
    Bende 2015 mayıs ayında sıgarayı bıraktım ve bu süreçten sonra kilo almaya başladım. Sıgara içtiğim dönem tığ gibiydim zaten genel olarak zayıf biri olduğum için 2015 mayısdan sonra aldığım kilo ile çevremde çok kilo almışşın lafları artmaya başladı. Yine 1 senedir fazladır şeker kullanmıyorum. Çayı çok tüketirim ama şekersiz içerim ekmekte yemem tuzda yok ama yinede kilo alıyorum
  • 07-03-2018, 21:41:36
    #12
    Kurumsal PLUS
    ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende 2015 mayıs ayında sıgarayı bıraktım ve bu süreçten sonra kilo almaya başladım. Sıgara içtiğim dönem tığ gibiydim zaten genel olarak zayıf biri olduğum için 2015 mayısdan sonra aldığım kilo ile çevremde çok kilo almışşın lafları artmaya başladı. Yine 1 senedir fazladır şeker kullanmıyorum. Çayı çok tüketirim ama şekersiz içerim ekmekte yemem tuzda yok ama yinede kilo alıyorum
    Sigaradan önce 82
    Sigaradan sonra 120 - 125 arası

    Şimdi çok şükür 92-95 gidip geliyorum. Ekmeği kesin hepsi gider.
  • 07-03-2018, 22:36:22
    #13
    28 ocak 2018 kardiyo ve diyete başladım. 28 şubat 2018 10 kilo civarı verdim.
    79 kilodan - 70-69 kiloya düştüm sadece göbeğim vardı. Yani göbek eritmek zor ama bir hayli gitti. .
    ekmeği sabahları 2 dilim çavdar olarak alıyorum. Ondan harici beyaz ekmek ve şeker gram almıyorum.
    Sabah 3-4 yumurta beyazı peynir salata domates ceviz muz bir hayli kral sofrası
    öğle öğle arası akşam haşlanmış tavuk - zeytinyağlı salata vs yani aç kalmıyorum sağlıklı beslenerek verdim. Yatmadan 1 saat önce light süt ve muz
    Akşamları 5-6 gibi spor salonunda kardiyo yapıyorum.
    Kesinlikle akşamları yemek yemiyorum. Yersen direk kilo.
    Akşamları 1 ekmek gömen tost yiyen pizza yiyen şekerli çayın dibine vuran tatlıları 3-5 kişilik yiyen ben şimdi ufacık bir şey yesem doyuyorum. Yani midede küçülüyor iyi oluyor.
  • 07-03-2018, 23:04:53
    #14
    Sabah 1 saat yürüyüş - bisiklet
    Çaya şeker yok
    Beyaz ekmek yok
    Günde 2 gr'dan fazla tuz yok
    her öğünde en fazla 2 dilim kepek ekmeği,
    Günde 2.5 lt su
    Günde 2 bardak yeşil çay - yeşil kahve

    Bu şekilde 2 ay yapın, en az 5-6 kilo verirsiniz.
  • 07-03-2018, 23:57:03
    #15
    yeşil çay deniliyor denemek lazım + ekmek-şeker komple çıkarmak lazım arada 1 nefis köreltmek için tadılabilir
  • 08-03-2018, 00:11:18
    #16
    Ben kendi taktiğimi vereyim, ben de kilolardan muzdaribim. 15 kilo fazlam var şuan.
    Ben TRT Belgesel'de bir belgesel izledim. İnsanları 2 gruba ayırıyorlar. Bir gruba diyet ve lifli yiyecekler veriyorlar, diğer gruba ise aynı yiyecekleri mutfak robotundan çektirip çorba yaparak veriyorlar. Çorba şeklinde yiyenlerin daha sağlıklı olduğu, daha iyi kilo verdikleri, yağları daha çok yaktıkları görülüyor. Bu deney 6 ay sürüyordu galiba.
    Ben de yakın zaman önce bu yönteme geçtim ( kimseye danışmadan ). Mesela nohut yemeği + bulgur pilavı + ıspanak yemeği yiyeceğim diyelim. Bunları robottan çektiriyorum, ıspanaklı, bulgurlu, nohutlu çorba yapıyorum. Bu şekilde besleniyorum. Hareketi biraz arttırdım, öğün sayısını hiç azaltmadım ( günde 3 öğün ), yemek miktarını ise %30 azalttım. 8 kilo verdim 1 aydan az fazla bir sürede.
    Kiloyu 2 haftada bir tartıyorum. Sabah aç karna ve üzerimde elbiseler olmadan. O şekil daha gerçekçi oluyor. Çünkü mesela 2 bardak su içtin bu + yarım kilogram demek, tuvalete gittin bu -1 kilogram demek. Tartılmayı hep aynı şartlarda yaparsan kilonu daha verimli ölçersin.
  • 08-03-2018, 00:51:18
    #17
    mehmetarik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben kendi taktiğimi vereyim, ben de kilolardan muzdaribim. 15 kilo fazlam var şuan.
    Ben TRT Belgesel'de bir belgesel izledim. İnsanları 2 gruba ayırıyorlar. Bir gruba diyet ve lifli yiyecekler veriyorlar, diğer gruba ise aynı yiyecekleri mutfak robotundan çektirip çorba yaparak veriyorlar. Çorba şeklinde yiyenlerin daha sağlıklı olduğu, daha iyi kilo verdikleri, yağları daha çok yaktıkları görülüyor. Bu deney 6 ay sürüyordu galiba.
    Ben de yakın zaman önce bu yönteme geçtim ( kimseye danışmadan ). Mesela nohut yemeği + bulgur pilavı + ıspanak yemeği yiyeceğim diyelim. Bunları robottan çektiriyorum, ıspanaklı, bulgurlu, nohutlu çorba yapıyorum. Bu şekilde besleniyorum. Hareketi biraz arttırdım, öğün sayısını hiç azaltmadım ( günde 3 öğün ), yemek miktarını ise %30 azalttım. 8 kilo verdim 1 aydan az fazla bir sürede.
    Kiloyu 2 haftada bir tartıyorum. Sabah aç karna ve üzerimde elbiseler olmadan. O şekil daha gerçekçi oluyor. Çünkü mesela 2 bardak su içtin bu + yarım kilogram demek, tuvalete gittin bu -1 kilogram demek. Tartılmayı hep aynı şartlarda yaparsan kilonu daha verimli ölçersin.
    ilginç bir yöntem yediğimiz yemeklerin suyunu mu içmemiz gerekiyor yani doğru mu anladım
  • 08-03-2018, 00:55:05
    #18
    Üyeliği durduruldu
    ben sadece göbekten alıyorum kiloyu birazda gıdı çıktı ama şunu anladım diyetisyene gitmeden yada değerleri ölçtürüp ona göre bir diyet uygulamadan istersen dünyayı yürü yine olmuyor