Sürekli masa başında oturmaktan tasarım ve kod yazmaktan yorulduğumuz yetmiyor gibi kiloda alıyoruz.
116 Kiloya çıktım bir ara şimdi tekrardan toparladım. Ekmek, şeker ve yağlı yiyecekler yok. tamamen unutun ve hafifte olsa spor yapın.
Şu an 92 kiloyum ve 4 ay içinde verdim kiloları. Tek yaptığım ekmei şekeri ve yağlı yiyecekleri kesmek bir de hafif spor yapmak. Unutmadan, ben sigarayı bıraktım diye kilo aldım desteği nargile ile veriyorum
Bende 2015 mayıs ayında sıgarayı bıraktım ve bu süreçten sonra kilo almaya başladım. Sıgara içtiğim dönem tığ gibiydim zaten genel olarak zayıf biri olduğum için 2015 mayısdan sonra aldığım kilo ile çevremde çok kilo almışşın lafları artmaya başladı. Yine 1 senedir fazladır şeker kullanmıyorum. Çayı çok tüketirim ama şekersiz içerim ekmekte yemem tuzda yok ama yinede kilo alıyorum