Ben uzun süredir zayıflamak için uğraşıyorum. Bir kaç defa kendi yöntemlerimle (aç kalarak, fakat spor yaparak ) 10 kilo verdim ama sonrasında 2, 3 kilo olarak fazlasıyla geri aldım. Yaklaşık 4 yıldır kalıcı bir şekilde zayıflamak için uğraşıyorum. Sürekli olarak nasıl beslenmem gerektiğini araştırdım. Fakat doğru bildiğimiz yanlışlar çok fazla. Her şeyden önce bilinmesi gerekiyor ki aç kalarak zayıflanmaz. Zayıflansa bile kalıcı olmaz. 3 ay önce diyetisyene gittim. Öncelikle yağ ve kan ölçümü mutlaka yaptırmanız gerekiyor. Kilo almanızın nedeni tiroid sorunu da olabilir. Herhangi bir iç hastalıkları uzmanına giderek önce bunu tespit etmelisiniz. Akabinde ise ekmek yemezsen zayıflarsın diye bir şey kesinlikle yok. Ekmek elbette ki tükeltilmesi gerekiyor. Diyetisyenim bana her öğünde sadece 1 dilim tam buğday ekmeği yememi önerdi. Hem daha tok kalmanızı sağlar. Sabah kahvaltınızı güzel yapın. 1 dilim tam buğday ekmeğiyle. Öğlen mümkün olduğunda çorba gibi sulu gıdalar ve susuz, patatessiz sebze yemekleri tüketmeye özen gösterin. Protein ihtiyacınızı karşılamanız açısından ise akşamları çok fazla olmamak şartıyla et tüketmeniz sağlıklı olacaktır. (bana 100 gram önerdiler.) Porsiyon kişiye göre değişiyor. Ayrıca ara öğünler de ihmal edilmemeli. Bana önerilen genellikle 1 adet elma ya da armut gibi meyveler. Mesela 2. ara öğünümde çiğ badem. Akşam ise Türk kahvesi ya da yeşil çay. Eğer çok fazla açlık hissedersem domates ya da salatalık, marul gibi şeyler tüketmem gerektiği söylendi. Vaktiniz varsa spor yapın elbette. Benim biraz üşengeçlik problemim olduğu için yapmadım bir süre ama yeni başladım bu sefer olcak inş. Bu arada 62 kilodan 45 kiloya düştüm. Hiç bir şekilde aç kalmıyorum. Aynı zamanda Herbalife da kullandım bir dönem. Kesinlikle aç kalmaktan başka hiç bir şey değil. Umarım yardımcı olmuşumdur 
