Bende 2015 mayıs ayında sıgarayı bıraktım ve bu süreçten sonra kilo almaya başladım. Sıgara içtiğim dönem tığ gibiydim zaten genel olarak zayıf biri olduğum için 2015 mayısdan sonra aldığım kilo ile çevremde çok kilo almışşın lafları artmaya başladı. Yine 1 senedir fazladır şeker kullanmıyorum. Çayı çok tüketirim ama şekersiz içerim ekmekte yemem tuzda yok ama yinede kilo alıyorum
Sigaradan önce 82
Sigaradan sonra 120 - 125 arası
Şimdi çok şükür 92-95 gidip geliyorum. Ekmeği kesin hepsi gider.