28 ocak 2018 kardiyo ve diyete başladım. 28 şubat 2018 10 kilo civarı verdim.
79 kilodan - 70-69 kiloya düştüm sadece göbeğim vardı. Yani göbek eritmek zor ama bir hayli gitti. .
ekmeği sabahları 2 dilim çavdar olarak alıyorum. Ondan harici beyaz ekmek ve şeker gram almıyorum.
Sabah 3-4 yumurta beyazı peynir salata domates ceviz muz bir hayli kral sofrası
öğle öğle arası akşam haşlanmış tavuk - zeytinyağlı salata vs yani aç kalmıyorum sağlıklı beslenerek verdim. Yatmadan 1 saat önce light süt ve muz
Akşamları 5-6 gibi spor salonunda kardiyo yapıyorum.
Kesinlikle akşamları yemek yemiyorum. Yersen direk kilo.
Akşamları 1 ekmek gömen tost yiyen pizza yiyen şekerli çayın dibine vuran tatlıları 3-5 kişilik yiyen ben şimdi ufacık bir şey yesem doyuyorum. Yani midede küçülüyor iyi oluyor.