Az yiyeceksiniz arkadaşlar. "zaten az yiyorum" diyorsan, biraz daha az yiyeceksin o zaman. Zamanla miden buna alışacak ve küçülecek. Küçüldükçe az yiyeceksin. En doğal zayıflama bu.