• 20-09-2008, 14:45:50
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba,
    ben mersin üniversitesi bilgisayar teknolojileri ve programcılık - uzaktan öğretim okuyorum iki yıllık.
    aynı zamanda kamu yönetimi açık öğretime kayıt olmak istiyorum.
    şu an birinci sınıftayım.
    acaba şimdi kayıt yapsam açıköğretimdeki benzer derslerden muaf olabilir miyim?
    ne diyorsunuz ?
  • 20-09-2008, 14:47:41
    #21
    ilk iki yılı bitirirsen açıköğretime 3. sınıftan başlıyabilirsin
  • 20-09-2008, 15:01:28
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk iki yılı bitirirsen açıköğretime 3. sınıftan başlıyabilirsin
    ama benim okuduğum bölüm uzaktan öğretim ve bilgisayar programcılığı.
    yani açıköğretim bunu kabul etmiyor diye biliyorum.
    ondan sormuştum.
    bir de kamu yönetimi ve çalışma ekonomisi diye iki tane bölüm var.
    ikisinin de dersleri neredeyse aynı.
    acaba hangisine kayıt için düşüneyim ?
    hangisi tercih olmalı ?
  • 20-09-2008, 15:03:14
    #23
    iyisi açıköğretim bürosuna git en sağlıklı bilgiyi oradan alırsın. bu arada açıköğretim kayıtları 22sinde başlıyor 17sine kadar devam ediyor bildiğim kadarıyla. aman dikkat edin gençler kaçırmayın kayıtları
  • 20-09-2008, 15:26:48
    #24
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya peki bişi sorcam
    açıköğretimde üni okurken derslere giriliyor mu yoksa sadece sınav için mi gidiyoruz
    Derslere girmek zorunda deilsin.İstersen haftanın belli günlerinde örneğin izmirde 9 eylül üniversitesinde yanlış hatırlıyor olabilirim ama pazar yada pazartesi dersleri oluyor.Zorunlu değil katılmak,isteyenler katılıyor.Vize ve finallere giriyorsun sadece.
  • 20-09-2008, 16:31:10
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyisi açıköğretim bürosuna git en sağlıklı bilgiyi oradan alırsın. bu arada açıköğretim kayıtları 22sinde başlıyor 17sine kadar devam ediyor bildiğim kadarıyla. aman dikkat edin gençler kaçırmayın kayıtları
    Hatırlattığın için sağol. boş zamanlarımı bunla değerlendireyim.
    Bir dış ticaret yapayım
  • 20-09-2008, 17:22:43
    #26
    Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyisi açıköğretim bürosuna git en sağlıklı bilgiyi oradan alırsın. bu arada açıköğretim kayıtları 22sinde başlıyor 17sine kadar devam ediyor bildiğim kadarıyla. aman dikkat edin gençler kaçırmayın kayıtları
    Haymac ben 2 yıllıktan aöf ye geçince aöf askerliği tecil ediyormu ?
  • 20-09-2008, 17:23:35
    #27
    4 yıllık aöf e geçebiliyorsan evet tecil ediyor