kayıt zamanı geldi hadi hayırlı olsun herkese
http://www.anadolu.edu.tr/ogrenci_is...niversite.aspx
http://www.anadolu.edu.tr/aos/progra...e_olanagi.aspx
2. üniversite olarak açıköğretim de okumak?
27
●6.885
- 20-09-2008, 14:45:50Üyeliği durdurulduMerhaba,
ben mersin üniversitesi bilgisayar teknolojileri ve programcılık - uzaktan öğretim okuyorum iki yıllık.
aynı zamanda kamu yönetimi açık öğretime kayıt olmak istiyorum.
şu an birinci sınıftayım.
acaba şimdi kayıt yapsam açıköğretimdeki benzer derslerden muaf olabilir miyim?
ne diyorsunuz ? - 20-09-2008, 15:01:28Üyeliği durdurulduama benim okuduğum bölüm uzaktan öğretim ve bilgisayar programcılığı.Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yani açıköğretim bunu kabul etmiyor diye biliyorum.
ondan sormuştum.
bir de kamu yönetimi ve çalışma ekonomisi diye iki tane bölüm var.
ikisinin de dersleri neredeyse aynı.
acaba hangisine kayıt için düşüneyim ?
hangisi tercih olmalı ? - 20-09-2008, 15:26:48Derslere girmek zorunda deilsin.İstersen haftanın belli günlerinde örneğin izmirde 9 eylül üniversitesinde yanlış hatırlıyor olabilirim ama pazar yada pazartesi dersleri oluyor.Zorunlu değil katılmak,isteyenler katılıyor.Vize ve finallere giriyorsun sadece.Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-09-2008, 16:31:10Üyeliği durdurulduHatırlattığın için sağol. boş zamanlarımı bunla değerlendireyim.Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir dış ticaret yapayım
- 20-09-2008, 17:22:43Haymac ben 2 yıllıktan aöf ye geçince aöf askerliği tecil ediyormu ?Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle