Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk iki yılı bitirirsen açıköğretime 3. sınıftan başlıyabilirsin
ama benim okuduğum bölüm uzaktan öğretim ve bilgisayar programcılığı.
yani açıköğretim bunu kabul etmiyor diye biliyorum.
ondan sormuştum.
bir de kamu yönetimi ve çalışma ekonomisi diye iki tane bölüm var.
ikisinin de dersleri neredeyse aynı.
acaba hangisine kayıt için düşüneyim ?
hangisi tercih olmalı ?