• 17-05-2008, 02:00:14
    #1
    Üyeliği durduruldu
    şuanda bi üniversitenin 4. sınıfında okuyorum
    2. üniversite olarak açıköğretime kayıt yapabilme şansımız varmış

    nasıl yaparız nereden yaparız bilgisi olan varmı ? ona göre başvurmayı düşünüyorum
  • 17-05-2008, 02:06:55
    #2
    ÖSS'ye girmen gerek,185'i geçmen yeterli.Sonra tercihini yapıp kayıt olursun.
  • 17-05-2008, 02:08:15
    #3
    evet 4 yıllıkların sınavsız kayıt yaptırma hakları var sanırsam anadolu üniv. kayıt tarihleri içerisinde yaptırabilirsin ankarada cebecide olması lazım
  • 17-05-2008, 02:10:37
    #4
    Üyeliği durduruldu
    hayır üniversite sınavına girmeye gerek duymadan girebiliniyor.
    froker tam bilgin varmı bu konuda ?
  • 17-05-2008, 02:15:01
    #5
    Üyeliği durduruldu
    http://www.acikogretimonline.com/habergoster.asp?id=117
    burada bilgi var ama nerden başvurabileceğimiz nasıl başvuracağımız yazmıyor
  • 17-05-2008, 02:17:10
    #6
    Boşuna ÖSS'ye para vermişiz
  • 17-05-2008, 02:17:56
    #7
    Üyeliği durduruldu
    evet boşuna para vermişsin bana sorsan söylerdim 2 yıldır başvurcam başvurcam üşeniyorum
    bari mezun olduktan sonra başvuralım istiyorum
  • 17-05-2008, 02:27:38
    #8
    Benim bildiğim 2 yıllık ünide okuyanlar/ mezunlar 2 yıllık açıköğretim programlarına, 4 yıllık ünide okuyanlar/ mezunlar 4 yıllık açıköğretim programlarına kayıt yaptırabilirler. Yani öss'ye girmne gerek yok. Kaydını ise anadolu üni. kayıt tarihleri içerinde okuduğun/mezun olduğun üni. sanırsam bir belge alıyorsun onunla kayıt yaptırıyorsun (öğrenci belgesi olabilir) Yinede detayları öğrenmen için 0(222) 330 93 22 (8 Hat)
  • 17-05-2008, 02:40:45
    #9
    Üyeliği durduruldu
    teşekkürler p.tesi telefon edip sorayım