şuanda bi üniversitenin 4. sınıfında okuyorum
2. üniversite olarak açıköğretime kayıt yapabilme şansımız varmış
nasıl yaparız nereden yaparız bilgisi olan varmı ? ona göre başvurmayı düşünüyorum
2. üniversite olarak açıköğretim de okumak?
27
●6.885
- 17-05-2008, 02:15:01Üyeliği durdurulduhttp://www.acikogretimonline.com/habergoster.asp?id=117
burada bilgi var ama nerden başvurabileceğimiz nasıl başvuracağımız yazmıyor - 17-05-2008, 02:27:38Benim bildiğim 2 yıllık ünide okuyanlar/ mezunlar 2 yıllık açıköğretim programlarına, 4 yıllık ünide okuyanlar/ mezunlar 4 yıllık açıköğretim programlarına kayıt yaptırabilirler. Yani öss'ye girmne gerek yok. Kaydını ise anadolu üni. kayıt tarihleri içerinde okuduğun/mezun olduğun üni. sanırsam bir belge alıyorsun onunla kayıt yaptırıyorsun (öğrenci belgesi olabilir) Yinede detayları öğrenmen için 0(222) 330 93 22 (8 Hat)
2 yıldır başvurcam başvurcam üşeniyorum