şuanda bi üniversitenin 4. sınıfında okuyorum
2. üniversite olarak açıköğretime kayıt yapabilme şansımız varmış

nasıl yaparız nereden yaparız bilgisi olan varmı ? ona göre başvurmayı düşünüyorum