Konu
2. üniversite olarak açıköğretim de okumak?
17-05-2008, 02:00:14
#1
dabilyu
Üyeliği durduruldu
şuanda bi üniversitenin 4. sınıfında okuyorum
2. üniversite olarak açıköğretime kayıt yapabilme şansımız varmış
nasıl yaparız nereden yaparız bilgisi olan varmı ? ona göre başvurmayı düşünüyorum