2. üniversite olarak açıköğretim de okumak? - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
2. üniversite olarak açıköğretim de okumak?
27
●
6.885
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
2. üniversite olarak açıköğretim de okumak?
1
2
3
4
22-09-2008, 01:07:58
#28
izmirli_
Haymac adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
4 yıllık aöf e geçebiliyorsan evet tecil ediyor
Evet tecil ediyor o zaman ben 2 yıllıktan gidip direkt 3 yıl okuyayım. Ne gerek var 4 yıla
Ama seneye normal bi 4 yıllık fakülte kazanırsam turizm, tiyatro vb gibi o zaman tecil düşerse ondan tırsıyorum
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler