Merhaba,
AÖF kayıt tarihleri süresinde -ki her yılın başında akademik takvim açıklanır- örgün eğitimde okuyorsanız ya da mezunsanız sınavsız olarak ikinci üniversite statüsünde kayıt yaptırabilirsiniz.
Ancak; ikinci üniversitede okuduğunuzdan dolayı askerlik tecil hakkınız bulunmuyor. Kayıt yaptırabilmeniz için askerlik durum belgesi isteniyor. Askere gitme durumunda olsanız dahi kayıt yaptırabilirsiniz.
Saygılar...
2. üniversite olarak açıköğretim de okumak?
27
●6.885
- 18-05-2008, 06:21:30hiç bulaşma derim ben o naneyi yedim makine de okurken işletmede de okuyordum ne güzel gidiyordu 1 gece çalışıp giriyordum sınavlara geldim 3.sınıfa aöf de bu arada makine zor da olsa bitti malum makine müh. dersler ağırdı az o beşiktaş yıldız teknik yollarını aşındırmadım yazın sıcağında neyse okul bitti bende ve birsürü arkadaşta bir bıkkınlık hazıl oldu o dünyanın en basit bölümü olan işletmeyi dahi bitiremedik kitaplar bize biz kitaplara baktık bıkmıştık artık çalışmaktan sabahlamaktan uykusuz gecelerden kelime dahi okumak istemiyorduk ve 2 senedir hala işletme 3.sınıftayım hala kitap yüzü açasım yok, eğer okulla aynı anda bitirebileceksen kayıt ol derim yoksa okul biter aöf bitmez
kayıt olayı çok basit gidiyorsun sene başında genelde eylül ayında oluyor bir aöf bürosuna ankarada bir sürü var ankaralısın diye düşünüyorum, adamlara derdini anlatıp kaydını oluyorsun, askerliği tecil ettirmez açık öğretim zaten askerde sınavlara girmen için kanuni izninden izin veriyorlar ben kullanmadım 7 gün zorunlu tuttular diye tam da dağıtıma denk gelmişti. umarım hakkında hayırlısı olur ama otur bir kere daha düşün derim bu anlattıklarım sadece şahsi fikirlerim yine en iyisini sen bileceksin life is ur derler gevurlar yani hayat senin hayatın
- 18-05-2008, 16:58:28Üyeliği durdurulduaynen bende böyle biliyordum şaşırdım açıkcasıMrManson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-05-2008, 20:26:59Bende ilk kez duydum iyiolmuş ya ben de yapayım başvurumu madem sınavsız
kayıt olayı çok basit gidiyorsun sene başında genelde eylül ayında oluyor bir aöf bürosuna ankarada bir sürü var ankaralısın diye düşünüyorum, adamlara derdini anlatıp kaydını oluyorsun, askerliği tecil ettirmez açık öğretim zaten askerde sınavlara girmen için kanuni izninden izin veriyorlar ben kullanmadım 7 gün zorunlu tuttular diye tam da dağıtıma denk gelmişti. umarım hakkında hayırlısı olur ama otur bir kere daha düşün derim bu anlattıklarım sadece şahsi fikirlerim yine en iyisini sen bileceksin life is ur derler gevurlar yani hayat senin hayatın