Merhaba,
ben mersin üniversitesi bilgisayar teknolojileri ve programcılık - uzaktan öğretim okuyorum iki yıllık.
aynı zamanda kamu yönetimi açık öğretime kayıt olmak istiyorum.
şu an birinci sınıftayım.
acaba şimdi kayıt yapsam açıköğretimdeki benzer derslerden muaf olabilir miyim?
ne diyorsunuz ?