Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyisi açıköğretim bürosuna git en sağlıklı bilgiyi oradan alırsın. bu arada açıköğretim kayıtları 22sinde başlıyor 17sine kadar devam ediyor bildiğim kadarıyla. aman dikkat edin gençler kaçırmayın kayıtları
Hatırlattığın için sağol. boş zamanlarımı bunla değerlendireyim.
Bir dış ticaret yapayım