iyisi açıköğretim bürosuna git en sağlıklı bilgiyi oradan alırsın. bu arada açıköğretim kayıtları 22sinde başlıyor 17sine kadar devam ediyor bildiğim kadarıyla. aman dikkat edin gençler kaçırmayın kayıtları
Haymac ben 2 yıllıktan aöf ye geçince aöf askerliği tecil ediyormu ?