Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya peki bişi sorcam
açıköğretimde üni okurken derslere giriliyor mu yoksa sadece sınav için mi gidiyoruz
Derslere girmek zorunda deilsin.İstersen haftanın belli günlerinde örneğin izmirde 9 eylül üniversitesinde yanlış hatırlıyor olabilirim ama pazar yada pazartesi dersleri oluyor.Zorunlu değil katılmak,isteyenler katılıyor.Vize ve finallere giriyorsun sadece.