• 05-04-2016, 23:52:34
    #55
    Yahu 1 tane bile öğretmen çıkmadı iyimi Bende heryerde hocam, hocam diye atılan postları görünce demekki forumun yarısı öğretmen diyordum

    Bende Fen bilgisi öğretmeniyim. Alalım fizik sorularını
  • 06-04-2016, 00:10:00
    #56
    bulut51 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yahu 1 tane bile öğretmen çıkmadı iyimi Bende heryerde hocam, hocam diye atılan postları görünce demekki forumun yarısı öğretmen diyordum

    Bende Fen bilgisi öğretmeniyim. Alalım fizik sorularını
    o sayılarla nasıl kafayı yemediğinizi öğrenebilir miyim ?
  • 06-04-2016, 00:15:23
    #57
    has016 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o sayılarla nasıl kafayı yemediğinizi öğrenebilir miyim ?
    Üstad ortaokul seviyesi olduğu için sıkıntı olmuyor. Sadece soruda verilenlere iyi bakmak gerek. Zaten temel mantığı bildikten sonra soruda cevabı veriyor.
    Ancak lise seviyesinde fizik, kimyai biyoloji diye branşlaştığı için biraz sıkıntı başlıyor.
  • 06-04-2016, 00:58:37
    #58
    havaalanında operatörüm
  • 06-04-2016, 01:08:18
    #59
    Van dyck kahverengisi ile boyanmış ziraat mühedisi ama bu mesleği yapmıyorum
  • 06-04-2016, 02:27:49
    #60
    Tualet Bekçiligi
  • 06-04-2016, 02:33:24
    #61
    Üyeliği durduruldu
    Sevgilim işe gir derken doğru diyor heralde. Reelde işsizim.

    SM-G920F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 06-04-2016, 02:54:07
    #62
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    öğrenciyim bunun yanında freelance olarak bir eğitim şirketinde e-içerik üretim görevlisi olarak çalışıyorum (içerikleri düzenleme - grafik tasarım - video montajı v.s.) birde bir network firmasında çalışıyorum olur da mezun olursam bi 4 yıl sonra falan bu soruya bilgisayar öğretmeni diyeceğim
  • 06-04-2016, 03:38:26
    #63
    Sanal işsiz Reel ağır işsiz