o sayılarla nasıl kafayı yemediğinizi öğrenebilir miyim ?
Üstad ortaokul seviyesi olduğu için sıkıntı olmuyor. Sadece soruda verilenlere iyi bakmak gerek. Zaten temel mantığı bildikten sonra soruda cevabı veriyor.
Ancak lise seviyesinde fizik, kimyai biyoloji diye branşlaştığı için biraz sıkıntı başlıyor.
öğrenciyim bunun yanında freelance olarak bir eğitim şirketinde e-içerik üretim görevlisi olarak çalışıyorum (içerikleri düzenleme - grafik tasarım - video montajı v.s.) birde bir network firmasında çalışıyorum olur da mezun olursam bi 4 yıl sonra falan bu soruya bilgisayar öğretmeni diyeceğim