Yahu 1 tane bile öğretmen çıkmadı iyimi

Bende heryerde hocam, hocam diye atılan postları görünce demekki forumun yarısı öğretmen diyordum
Bende Fen bilgisi öğretmeniyim. Alalım fizik sorularını
o sayılarla nasıl kafayı yemediğinizi öğrenebilir miyim ?