bulut51 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yahu 1 tane bile öğretmen çıkmadı iyimi Bende heryerde hocam, hocam diye atılan postları görünce demekki forumun yarısı öğretmen diyordum

Bende Fen bilgisi öğretmeniyim. Alalım fizik sorularını
o sayılarla nasıl kafayı yemediğinizi öğrenebilir miyim ?