• 05-04-2016, 11:53:30
    #19
    Elektrik Otomasyon.

    Tapatalk üzeri mobil Cihazimdan Yazildi, Yazim Hatası Olabilir.
  • 05-04-2016, 12:04:18
    #20
    Yazılım mühendisi (Yazılım uzmanı)

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 05-04-2016, 12:22:45
    #21
    Cankat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Korkacak ne var hemşehrim
    vallaha Savcılar ilearam iyi degil (: o yuzden korkuyor insan Hemşehrim
  • 05-04-2016, 12:33:38
    #22
    akşama kadar,nasıl para kazanırım diye düşünürüm, işim bu.
  • 05-04-2016, 12:55:12
    #23
    Yazı işlerinde çalışıyorum yarı memur yarı özelim
  • 05-04-2016, 12:58:54
    #24
    Ögrenci
  • 05-04-2016, 13:53:34
    #25
    Görünürde şirketim olmadığı için işsizim sanırım.
  • 05-04-2016, 14:12:46
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sanatçı
  • 05-04-2016, 15:17:25
    #27
    Bu forumda işsizim diyenlerin çoğu netten iyi para kaldırıyor buna eminim. Çünkü para varken işe gitmeye ne gerek var düşüncesi hakim oluyor.