• 05-04-2016, 15:56:01
    #28
    Cuma Gününe Kadar Türk Telekomda Çalışıyordum İstifa Ettim Şuan Sınava Çalışıyorum.
  • 05-04-2016, 15:58:36
    #29
    Okuyom ben ya

    SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:58:36 -->-> Daha önceki mesaj 15:57:16 --

    Metin2Dizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cuma Gününe Kadar Türk Telekomda Çalışıyordum İstifa Ettim Şuan Sınava Çalışıyorum.
    Sözleşme ne ara bitti kanka

    SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 05-04-2016, 16:07:52
    #30
    Burak34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okuyom ben ya

    SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:58:36 -->-> Daha önceki mesaj 15:57:16 --


    Sözleşme ne ara bitti kanka

    SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Bitmeden ben çıktım Ağustosda bitcekti.Büyük ihtimal uzardı Sınav okumak daha önemli
  • 05-04-2016, 16:20:26
    #31
    Fani dünyanın emekçisiyiz ne yazık ki..
  • 05-04-2016, 17:32:14
    #32
    backlinkmatik.com
    nickimde yazıyor
  • 05-04-2016, 17:44:04
    #33
    Bilgisayar Mühendisi'yim .
  • 05-04-2016, 18:09:21
    #34
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hani hepiniz php biliyordunuz . Google adsense youtube uzmanıydınız ? 1 tane logo çizince grafikerdiniz.

    Neyse gelelim mesleğe .

    Firma adını vermeye gerek yok . Bilgisayar Teknikeri olarak bir firmada çalışıyorum . Sonra mühendislere bakıp aldığı maaşları görünce , hayat çok acımasızsın deyip diğer günleri hasretle bekliyorum .
  • 05-04-2016, 18:22:39
    #35
    E-ticaret İçerik yöneticisi
  • 05-04-2016, 18:23:36
    #36
    Biyoloji mezunuyum,aöf sosyoloji okuyorum,Baba mesleği mermercilik yapıyorum
    HERTÜRLÜ MİNBER MİHRAP CAMİİ MEZAR İŞLERİ yapılır
    ha birde kpss çalışıyorum.