• 05-04-2016, 18:35:02
    #37
    Modelist
  • 05-04-2016, 18:36:46
    #38
    AliFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendimi bu konunun içerisinde bulunca işsiz olduğumu farkettim
    +1

    Bu ileti Sony Xperia Z5 cihazımdan hunharca bir şekilde yazılmıştır.
  • 05-04-2016, 18:40:40
    #39
    Ekonomist aynı zamanda iş güvenliğiyim.
  • 05-04-2016, 20:50:17
    #40
    Türk Telekom Kurumsal Hizmetler
  • 05-04-2016, 21:04:27
    #41
    Sağlık teknikeriyim.

    monami adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türk Telekom Kurumsal Hizmetler
    hani o hep küfrettiğimiz...
  • 05-04-2016, 21:06:20
    #42
    CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağlık teknikeriyim.

    hani o hep küfrettiğimiz...
    İnsan kendine yakışanı yapar.
  • 05-04-2016, 21:13:22
    #43
    monami adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsan kendine yakışanı yapar.
    3-a sınıfından berkecan lafını soktu ve gidiyor. aferin berkecan aynen devam.
    yeri geldi mi hakediyor hocam itiraf et. ama sana denk gelmiş olma ihtimalimiz yok sen kurumsal kısmına bakıyorsun sanırım bireysel farklı olur herhalde
  • 05-04-2016, 21:14:21
    #44
    Üyeliği durduruldu
    Benim çalıştığım mesleğin adını daha koymadılar kısacası her telden var bende
  • 05-04-2016, 21:22:34
    #45
    CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3-a sınıfından berkecan lafını soktu ve gidiyor. aferin berkecan aynen devam.
    yeri geldi mi hakediyor hocam itiraf et. ama sana denk gelmiş olma ihtimalimiz yok sen kurumsal kısmına bakıyorsun sanırım bireysel farklı olur herhalde
    Şu sözü pm.lesen elbette espritüel olarak algılardım kardeşim ama şu ortam da ufacık bir şey bile sende iyi bilirsin ki çığ olabiliyor.

    Ben kısaca öyle yazdım ki durumun vehametin de olasın diye yoksa öyle laf sokmak felan haddime değil.
    konu dışı ben mail birimindeyim, bireysel kısım gerçekten felaket hele ki çağrı birimi ise söze bile gerek yok.