öğrenciyim bunun yanında freelance olarak bir eğitim şirketinde e-içerik üretim görevlisi olarak çalışıyorum (içerikleri düzenleme - grafik tasarım - video montajı v.s.) birde bir network firmasında çalışıyorum olur da mezun olursam bi 4 yıl sonra falan bu soruya bilgisayar öğretmeni diyeceğim