Yahu 1 tane bile öğretmen çıkmadı iyimi Bende heryerde hocam, hocam diye atılan postları görünce demekki forumun yarısı öğretmen diyordum

Bende Fen bilgisi öğretmeniyim. Alalım fizik sorularını