• 07-04-2016, 15:03:33
    Japonyada çalışıyorum hocam 4 tonluk ehliyetim var otoyollarda geçiyor günlerim
  • 07-04-2016, 15:10:27
    SwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Japonyada çalışıyorum hocam 4 tonluk ehliyetim var otoyollarda geçiyor günlerim
    Vay be yıllar önce senden tablet satın almıştım abin Japonya'daydı. Hey gidi günler demek sende gittin.
  • 07-04-2016, 15:54:31
    DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vay be yıllar önce senden tablet satın almıştım abin Japonya'daydı. Hey gidi günler demek sende gittin.
    Aynen hatırlıyorum bende 😀 Bakalım gelirsem falan istediğin bişi olursa istersin irtibatı kesmeyelim.
  • 07-04-2016, 15:58:46
    SwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen hatırlıyorum bende 😀 Bakalım gelirsem falan istediğin bişi olursa istersin irtibatı kesmeyelim.
    Geleceğin zaman haberdar edersin hocam
  • 07-04-2016, 16:15:17
    SwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Japonyada çalışıyorum hocam 4 tonluk ehliyetim var otoyollarda geçiyor günlerim
    hocam kamyon-tır şoförleri için söylenen şeyler doğru mu?
  • 07-04-2016, 16:42:55
    azizarslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam kamyon-tır şoförleri için söylenen şeyler doğru mu?
    ne söyleniyor
  • 07-04-2016, 16:44:16
    Hap var cigara var ex var.
  • 07-04-2016, 17:36:39
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yıpranmış saçlar uzmanı.
  • 07-04-2016, 22:44:54
    Şöyle bir nostalji yapıp R10'a gireyim dedim de girmez olaydım yaklaşık 200 mesaj okudum, tanıdık 3 5 nick gördüm. Üzülüyor insan.
    Bu arada konuya da iştirak edelim Yakın Doğu'da edebiyat muallimi.