R10 Ailesi Real Gerçek İşleri Neler ?
171
●12.780
- 07-04-2016, 15:10:27Vay be yıllar önce senden tablet satın almıştım abin Japonya'daydı. Hey gidi günler demek sende gittin.SwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-04-2016, 15:54:31Aynen hatırlıyorum bende 😀 Bakalım gelirsem falan istediğin bişi olursa istersin irtibatı kesmeyelim.DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-04-2016, 15:58:46Geleceğin zaman haberdar edersin hocamSwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-04-2016, 16:15:17hocam kamyon-tır şoförleri için söylenen şeyler doğru mu?SwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-04-2016, 17:36:39Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Yıpranmış saçlar uzmanı.
- 07-04-2016, 22:44:54Şöyle bir nostalji yapıp R10'a gireyim dedim de girmez olaydım yaklaşık 200 mesaj okudum, tanıdık 3 5 nick gördüm. Üzülüyor insan.
Bu arada konuya da iştirak edelim Yakın Doğu'da edebiyat muallimi.