SwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Japonyada çalışıyorum hocam 4 tonluk ehliyetim var otoyollarda geçiyor günlerim
hocam kamyon-tır şoförleri için söylenen şeyler doğru mu?