SwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Japonyada çalışıyorum hocam 4 tonluk ehliyetim var otoyollarda geçiyor günlerim
Vay be yıllar önce senden tablet satın almıştım abin Japonya'daydı. Hey gidi günler demek sende gittin.