Şöyle bir nostalji yapıp R10'a gireyim dedim de girmez olaydım yaklaşık 200 mesaj okudum, tanıdık 3 5 nick gördüm. Üzülüyor insan.
Bu arada konuya da iştirak edelim Yakın Doğu'da edebiyat muallimi.