has016 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o sayılarla nasıl kafayı yemediğinizi öğrenebilir miyim ?
Üstad ortaokul seviyesi olduğu için sıkıntı olmuyor. Sadece soruda verilenlere iyi bakmak gerek. Zaten temel mantığı bildikten sonra soruda cevabı veriyor.
Ancak lise seviyesinde fizik, kimyai biyoloji diye branşlaştığı için biraz sıkıntı başlıyor.