• 04-08-2015, 13:22:52
    #10
    Üyeliği durduruldu
    tlngdk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende altunizade çalışıyorum da bu şeref yoksunları 2 kere eşim evde olmasına rağmen kapıya kağıt yapıştırıp gitmişler ptt pendik merkez postanede tekmeli tokatlı kavga ettim de geçen hafta... o yüzden sordum.. adamlar kat yürümemek için gelip alsınlar olayı yapıyorlar.. az kaldı pendikteki tüm postacılara saldırıcam...

    hocam pendikte olsam alırdım yardımcı olurdum da maalesef bende sabah 7 akşam 6 altunizadede çalışıyorum. eşin dostun annen baban abin kardeşin arkadaşın yok mu? senin kimliğinle gitsin her türlü alır.. yok yasak diyebilir şunu desin, bakın postacı kapıya bırakıp gitti 2 oldu bu arkadaş getirmiyor abimde çalışıyor gelemiyor rica ediyorum desin ordaki memur iyi adam verir kargoyu..
    Annemin ayaklarında platin var evden çıkamıyor kardeşimde çalışıyor okadar zor durumdayım tek bir tanıdığım yok gönderebileceğim insan değil bunlar ya asansör var çıksa ölür canıma tak edecek en sonunda bende çıkıcam insanlıktan gidip saldırıcam
  • 04-08-2015, 13:30:15
    #11
    Hocam sizin yine iyimiş. Günün 17 saati açık olan yere bir adet ptt kargo aldım. Baktım dağıtıma çıkmış o gün gelmedi akşam kontrol ettim. Şahıs adreste yoktur yazıyordu. Ertesi gün aradım tabi baya laf söyledim. Burası işyeri kimse gelmedi öyle böyle diye. Allah'tan anlayışlı bir müdürleri vardı ki boşu boşuna çalışanı korumadı. Direk yerede sermedide olabildiğince güzel topladı. Ertesi gün kargo elimdeydi. Adamlar getirip bırakacağı yeri bile üşeniyor. Yeri geliyor TAKİPLİ kargoyu kaybediyorlar.

    Ha son 1-2 yıldır pek sorun yok açıkçası hatta gerçekten yardımcı oluyorlar. Haftanın 1 günü dağıtıma çıktıklarından acil olan kargoları ben kendim merkezlerine gidip alıyorum. Artık ne kadar çok gittiysem bir gün baya geç kaldım, kapattı kapatacaklar. Aradım dedim böyle böyle karşıyakadan kargo almaya geleceğim. Orda da adam yetişemezsin istersen ben akşam geçerken bırakayım oraya demişti. Sağolsun sonrada bırakmış. Tamamen nasıl bir insana denk geldiğinizle alakalı.
  • 04-08-2015, 13:31:29
    #12
    Üyeliği durduruldu
    ArGe7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu insanlık dışı davranış değil istediğiniz yere de şikayet etseniz hiç birşey olmaz kural dışı yapılan birşey yok ortada çok önemliyse ailenizden birine kimliğinizi verin sizin yerinize gidip alsın bu kadar büyütülecek ne var

    haklısınız hocam kargoyu getirmeyip zile basmaya üşenip yukarı çıkmaya üşenip kapıya merkeze gel yazısı bırakıp gitmek ve beni zor durumda bırakmak insanlık dışı davranış değil kural dışı değil dimi benim şuan gönderebileceğim kimse yok kimliğinizi verin gönderin demesi kolay oluyor fakat ailemden biri olsa göndereceğim değilmi. ben zor durumda olmasam neden gelip burda insanları oyalıyım poliyannacılığa gerek yok zor durumdayım
  • 04-08-2015, 13:39:40
    #13
    limonluck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haklısınız hocam kargoyu getirmeyip zile basmaya üşenip yukarı çıkmaya üşenip kapıya merkeze gel yazısı bırakıp gitmek ve beni zor durumda bırakmak insanlık dışı davranış değil kural dışı değil dimi benim şuan gönderebileceğim kimse yok kimliğinizi verin gönderin demesi kolay oluyor fakat ailemden biri olsa göndereceğim değilmi. ben zor durumda olmasam neden gelip burda insanları oyalıyım poliyannacılığa gerek yok zor durumdayım
    100 lerce ürün getirttim ptt kargo ile kapıya kadar gelip de zile basmayan veya kapıya vurmayan bir kargocu görmedim kaldı ki sizin ürün yurt dışından gelmiş yurt dışı getirtmeler de zaten eve kadar getirme zorunluluğu yok diye biliyorum. Açtığınız başlık da yanlış olmuş ptt kargo felanca şubesi diye açmanız daha doğru olurdu geneli zan altına alıyorsunuz. Son olarak kimseyi gönderemiyorsanız bu kargonun sorunu mu yoksa sizin sorununuz mu onu düşünmek lazım burada mesaj yazmak yerine çözüm aramanız daha iyi olacaktır poliyannacılık değil bu bizim insanımız çözüm yerine en ufak şeyde yaygaracılığı sevdiği için durum aslında bu hale geliyor umarım sıkıntınızı çözersiniz
  • 04-08-2015, 13:42:26
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kurumsal olmuş ama halen hizmet sıfır... Yemişim böyle kurumsallığı...


    Mobil Tapatalk ile yazılmıştır harf ve cümle yanlışlıkları olursa I'm soryy
  • 04-08-2015, 13:57:15
    #15
    Üyeliği durduruldu
    ArGe7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100 lerce ürün getirttim ptt kargo ile kapıya kadar gelip de zile basmayan veya kapıya vurmayan bir kargocu görmedim kaldı ki sizin ürün yurt dışından gelmiş yurt dışı getirtmeler de zaten eve kadar getirme zorunluluğu yok diye biliyorum. Açtığınız başlık da yanlış olmuş ptt kargo felanca şubesi diye açmanız daha doğru olurdu geneli zan altına alıyorsunuz. Son olarak kimseyi gönderemiyorsanız bu kargonun sorunu mu yoksa sizin sorununuz mu onu düşünmek lazım burada mesaj yazmak yerine çözüm aramanız daha iyi olacaktır poliyannacılık değil bu bizim insanımız çözüm yerine en ufak şeyde yaygaracılığı sevdiği için durum aslında bu hale geliyor umarım sıkıntınızı çözersiniz
    ben yaklaşık 5 gündür çözüm arıyorum ben sadece şubeyi değil geneli altına alıyorum sebebi bu konuşmayı ben şubeyle değil genel müdürlük ile yaptım. şubeye hiç ulaşamadım o ayrı bir mevzu 5 gündür çırpınıyorum yurtdışından gelen kargolar eve gelmiyorsa neden kapıma kadar gelip merkeze gelin diye kağıt bıraktılar ozaman ben kimseyi gönderemedğim için kapıda istedim o kargoyu ve kapıma gelip zilime basmamaları evet onları sorunu.zaten gidebilseydim veya birisini gönderebilseydim kapıda istemezdim.
  • 04-08-2015, 22:10:46
    #16
    Geçmiş olsun hocam. Kastamonu'daki ptt görevlileri şükürler olsun kapıya kadar getiriyor teslim ediyor en azından kutu küçük olsun büyük olsun aşağı hiç bırakmıyorlar Bimer'e şikayet bildiriminde bulunun ya da bölge ptt müdürlüğü, ptt genel müdürlüklerini arayın sürekli şikayet edin en son ihtimal gidip alın hocam kötüyle kötü olunmaz
  • 04-08-2015, 22:41:18
    #17
    Şeref yoksunu adi insanlar onlar.
    pendik ptt tam bir rezalet. bizde 2 hafta önce yaşadık aynı durumu.
    en sonunda fevziçakmak şb'sine gidip saya söve kargomu aldım fakat parasını vermedim.
    onlar uğraşsın artık...
  • 05-08-2015, 02:36:40
    #18
    Üyeliği durduruldu
    biz kargo yolladık denizliye
    önce mardine, daha sonra karsa, oradan ığdıra gitti
    sonra adres buldular bu sefer ürünü alan adam taşınmış, geçen süreyi düşünün

    en güzeli sürat