Geçmiş olsun hocam. Kastamonu'daki ptt görevlileri şükürler olsun kapıya kadar getiriyor teslim ediyor en azından kutu küçük olsun büyük olsun aşağı hiç bırakmıyorlar Bimer'e şikayet bildiriminde bulunun ya da bölge ptt müdürlüğü, ptt genel müdürlüklerini arayın sürekli şikayet edin en son ihtimal gidip alın hocam kötüyle kötü olunmaz