limonluck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
haklısınız hocam kargoyu getirmeyip zile basmaya üşenip yukarı çıkmaya üşenip kapıya merkeze gel yazısı bırakıp gitmek ve beni zor durumda bırakmak insanlık dışı davranış değil kural dışı değil dimi benim şuan gönderebileceğim kimse yok kimliğinizi verin gönderin demesi kolay oluyor fakat ailemden biri olsa göndereceğim değilmi. ben zor durumda olmasam neden gelip burda insanları oyalıyım poliyannacılığa gerek yok zor durumdayım
100 lerce ürün getirttim ptt kargo ile kapıya kadar gelip de zile basmayan veya kapıya vurmayan bir kargocu görmedim kaldı ki sizin ürün yurt dışından gelmiş yurt dışı getirtmeler de zaten eve kadar getirme zorunluluğu yok diye biliyorum. Açtığınız başlık da yanlış olmuş ptt kargo felanca şubesi diye açmanız daha doğru olurdu geneli zan altına alıyorsunuz. Son olarak kimseyi gönderemiyorsanız bu kargonun sorunu mu yoksa sizin sorununuz mu onu düşünmek lazım burada mesaj yazmak yerine çözüm aramanız daha iyi olacaktır poliyannacılık değil bu bizim insanımız çözüm yerine en ufak şeyde yaygaracılığı sevdiği için durum aslında bu hale geliyor umarım sıkıntınızı çözersiniz