ArGe7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
100 lerce ürün getirttim ptt kargo ile kapıya kadar gelip de zile basmayan veya kapıya vurmayan bir kargocu görmedim kaldı ki sizin ürün yurt dışından gelmiş yurt dışı getirtmeler de zaten eve kadar getirme zorunluluğu yok diye biliyorum. Açtığınız başlık da yanlış olmuş ptt kargo felanca şubesi diye açmanız daha doğru olurdu geneli zan altına alıyorsunuz. Son olarak kimseyi gönderemiyorsanız bu kargonun sorunu mu yoksa sizin sorununuz mu onu düşünmek lazım burada mesaj yazmak yerine çözüm aramanız daha iyi olacaktır poliyannacılık değil bu bizim insanımız çözüm yerine en ufak şeyde yaygaracılığı sevdiği için durum aslında bu hale geliyor umarım sıkıntınızı çözersiniz
ben yaklaşık 5 gündür çözüm arıyorum ben sadece şubeyi değil geneli altına alıyorum sebebi bu konuşmayı ben şubeyle değil genel müdürlük ile yaptım. şubeye hiç ulaşamadım o ayrı bir mevzu 5 gündür çırpınıyorum yurtdışından gelen kargolar eve gelmiyorsa neden kapıma kadar gelip merkeze gelin diye kağıt bıraktılar ozaman ben kimseyi gönderemedğim için kapıda istedim o kargoyu ve kapıma gelip zilime basmamaları evet onları sorunu.zaten gidebilseydim veya birisini gönderebilseydim kapıda istemezdim.