Şeref yoksunu adi insanlar onlar.
pendik ptt tam bir rezalet. bizde 2 hafta önce yaşadık aynı durumu.
en sonunda fevziçakmak şb'sine gidip saya söve kargomu aldım fakat parasını vermedim.
onlar uğraşsın artık...